Jak nastavit automatickou odpověď na Facebooku

Na Facebooku můžete nastavit několik variant automatické odpovědi, která zpříjemní vašemu fanouškovi klientský zážitek díky tomu, že dostane okamžitou reakci a informaci, co může očekávat. Podívejte se, jak automatické odpovědi nastavit:

VIDEO NÁVOD NASTAVENÍ AUTOMATICKÉ ODPOVĚDI

OBRÁZKOVÝ NÁVOD NASTAVENÍ AUTOMATICKÉ ODPOVĚDI

1. Když si otevřete svou byznys stránku na Facebooku, přejděte myší do levého panelu a sjeďte dolů na spodní možnosti a zvolte NASTAVENÍ.

2. Následně v levém menu přejděte na položku ZPRÁVY.

3. Nyní v pravé části obrazovky sjeďte dolů a v sekci BĚHEM KONVERZACE V MESSENGERU klikněte na šedé tlačítko NASTAVIT.

4. Zde v nastavení je několik možností automatických odpovědí:

A) RYCHLÁ ODPOVĚĎ (to je odpověď, která se zasílá každému, když vám napíše první zprávu). Nastavíte ji zapnutím posuvníku a kliknutím na tlačítko UPRAVIT ZPRÁVU. Jakmile zprávu napíšete do příslušného pole, nezapomeňte úpravy ULOŽIT.

B) ZPRÁVA V NEPŘÍTOMNOSTI (tady si nastavíte podmínky, které dny v týdnu nebo které datum se má posílat zpráva o tom, že “nejste v kanceláři”). Po kliknutí na tlačítko UPRAVIT zvolte dny v týdnu a rozmezí hodin, kdy se má zasílat zpráva v nepřítomnosti a potvrďte tlačítkem ULOŽIT.

Zpráva v nepřítomnosti se aktivuje automaticky podle nastaveného dne, nebo ji nemusíte plánovat na konkrétní dny, můžete ji jednorázově zapnout a vypnout a to tak, že přejdete v levém menu na záložku VŠECHNY ZPRÁVY a rozkliknete si ikonku bubliny, kde si zvolíte, jestli jste přítomni. Pokud zvolíte, že jste PRYČ, aktivuje se zasílání zpráv v nepřítomnosti, dokud v tomto nastavení nezapnete, že jste K DISPOZICI.

C) ČASTÉ DOTAZY (definujete si seznam častých dotazů, který se ukáže fanouškovi po otevření messengeru a následně si vybere dotaz, který ho trápí a dostane odpověď, aniž by musel napsat.)

D) ŽÁDOST O PRÁCI PŘIJATA (Můžete si připravit automatickou odpověď, pokud někdo zareaguje na vaši pracovní nabídku na vaší Fanpage – což je speciální funkce Facebooku. Ke zprávě můžete přiložit nějaký dokument a můžete do zprávy vytvořit také tlačítko vedoucí například na váš web. Nastavenou zprávu potvrďte tlačítkem ULOŽIT.)

E) PŘIPOMENUTÍ SCHŮZEK (Pokud si na své Fanpage nastavíte speciální funkci REZERVACE SCHŮZEK, můžete si v sekci automatizovaných odpovědí připravit automatickou zprávu, která se pošle den před zamluvenou schůzkou, kterou si z vašich předpřipravených termínů v kalendáři vybral přímo váš klient. Tento druh automatické odpovědi stačí pouze zapnout.)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů